Reklamace

🛠️ Reklamace zboží – vase-krmivo.cz

Zakládáme si na férovém přístupu ke každému zákazníkovi. Pokud se přesto vyskytne problém s produktem, uděláme vše pro jeho rychlé a korektní vyřízení.

📞 Jak reklamaci nahlásit?

V případě reklamace nás kontaktujte co nejdříve:

Můžete reklamovat zboží zakoupené v e-shopu i v kamenné prodejně.

📍 Adresa pro uplatnění reklamace

Prodejna vase-krmivo.cz
Loosova 1, 638 00 Brno – Lesná
Okres Brno-město, Česká republika


📝 Důležité informace k reklamaci

  • Zboží zkontrolujte ihned po převzetí. Pozdější nahlášení chybějícího či jiného zboží nemusí být uznáno.

  • Reklamaci lze uplatnit do 24 měsíců od převzetí, pokud se vada projeví v této lhůtě.

  • ✅ O oprávněnosti reklamace rozhodne náš pracovník bez zbytečného odkladu.

  • Vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího uplatnění. Tuto lhůtu lze dohodou prodloužit.


⚠️ Výjimky z reklamace

  • Produkty prodané se slevou kvůli konkrétní vadě (uvedeno při prodeji)

  • Opotřebení způsobené běžným používáním

  • Vady odpovídající stáří nebo opotřebení použitého zboží

  • Případy, kdy je vada v souladu s povahou produktu


Máte dotazy? Neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro vás – rychle, vstřícně a profesionálně.
Vase-krmivo.cz – důvěra, kvalita a péče o každého zákazníka i mazlíčka.