Je možné do již dokončené objednávky doplnit další zboží, nebo naopak něco ubrat?

 

❓ Je možné do již dokončené objednávky doplnit další zboží, nebo naopak něco ubrat?

Ano, ve většině případů vám rádi objednávku upravíme – ať už chcete přidat další produkty, nebo naopak něco odebrat. Záleží ale na tom, v jaké fázi se vaše objednávka právě nachází.


🟢 🛒 1. Objednávka ještě nebyla expedována

→ Úprava je možná

Pokud objednávka ještě neodešla ze skladu, můžeme v ní provést jakoukoli změnu:

  • přidat další zboží

  • odstranit produkty

  • změnit množství

  • upravit způsob dopravy

  • změnit způsob platby

Stačí nás co nejdříve kontaktovat:

📧 info@vase-krmivo.cz


📞 739 854 814


🟡 📦 2. Objednávka už je zabalená nebo předaná dopravci

→ Úprava už není možná

Jakmile je zásilka odevzdaná dopravci, nemůžeme ji měnit.
V takovém případě máte 2 možnosti:

➕ Chcete něco přidat?

Vytvořte prosím novou objednávku.

➖ Chcete něco odebrat?

Je možné zásilku po převzetí vrátit nebo nám dát vědět – společně najdeme vhodné řešení.


🐾 Tip od Našich mazlíčkářů

Chcete-li objednávku změnit, ozvěte se nám co nejdříve. Většinu zásilek balíme velmi rychle, takže čím dříve dáte vědět, tím větší je šance na úpravu.

heureka.cz 99 % přes 13 tis. recenzí heureka.cz 99 % přes 6 tis. recenzí