Otázky a odpovědi FAQ
-
Nedokončil/a jsem platbu při zadání objednávky, co dělat?
Stává se to... -
Jaké jsou možnosti platby za objednávku?
Na e-shopu vase-krmivo.cz nabízíme několik bezpečných, rychlých a pohodlných způsobů platby.
-
Je možné do již dokončené objednávky doplnit další zboží, nebo naopak něco ubrat?
Ano, ve většině případů vám rádi objednávku upravíme.
-
Jak rychle bude vyřízená objednávka na vase-krmivo.cz?
Rychlost doručení je pro nás prioritou.
-
Jak funguje rozvoz po Brně?
Pro zákazníky z Brna a okolí nabízíme naši oblíbenou službu vlastního rozvozu.
-
Jak získám dopravu zdarma?
Nabízíme hned několik možností, jak získat dopravu zdarma.
-
Jaké výhody má registrace na e-shopu vase-krmivo.cz?
Registrací se automaticky stáváte členem našeho věrnostního programu
-
Objednal jsem, ale nepřišlo mi potvrzení objednávky. Co dělat?
Po odeslání objednávky z našeho e-shopu odesíláme potvrzení automaticky.
-
Je možné zboží, které je skladem, ihned vyzvednout na prodejně na Lesné (Loosova 1)?
Některé produkty ano, jiné připravíme
-
Náš způsob balení
Na našem e-shopu se snažíme, aby zásilka dorazila k vašemu mazlíčkovi v naprostém pořádku
- O nás
- Vše o nákupu
- Proč nakupovat u nás
- Automatické objednávání
- Cena dopravy
- Způsoby platby
- Obchodní podmínky
- Reklamace
- Vrácení peněz do 14 dnů
- Ochrana osobních údajů
Potřebujete poradit s objednávkou?
+420 739 854 814
napsat e-mail
Jsme vám k dispozici každý pracovní den.
| Pondělí - pátek: | 9:00 - 17:00 |
|---|