Nedokončil/a jsem platbu při zadání objednávky, co dělat?

 

❓ Nedokončil/a jsem platbu při zadávání objednávky. Co dělat?

Stává se to – stránka spadne, mobil zrovna zazvoní nebo se proces z nějakého důvodu přeruší. Pokud se vám nepodařilo dokončit online platbu, existuje několik jednoduchých možností, jak objednávku úspěšně uhradit nebo upravit.

🔁 1. Zkontrolujte e-mail s odkazem na opakování platby

Po vytvoření objednávky vám automaticky dorazí e-mail s rekapitulací. Součástí bývá také odkaz na opakování nebo dokončení online platby, pokud se napoprvé nezdařila.
Stačí na odkaz kliknout a platbu znovu provést – vaše objednávka se tím okamžitě spáruje.

💳 2. Už online platit nechcete? Žádný problém

Pokud jste si to rozmysleli a online platit nechcete, dejte nám vědět. Stačí nás kontaktovat:

  • 📧 e-mailem

  • 📞 telefonicky

Rádi vám pomůžeme, platbu upravíme podle potřeby nebo ji změníme na dobírku, aby objednávka mohla bez zdržení odejít. Zde máte náš účet pro platbu klasickým bankovním převodem:

🏦 Platba převodem na účet

  • Odešlete částku na účet 2783815044 / 5500

  • Nezapomeňte uvést variabilní symbol = číslo objednávky

  • Platební údaje najdete i ve svém potvrzovacím e-mailu

  • Můžete použít QR kód a jen si upravit platební údaje:

16159

🤝 3. Kdy nás určitě kontaktovat?

  • Pokud e-mail s odkazem na platbu nedorazil.

  • Pokud odkaz nefunguje.

  • Pokud si nejste jistí, jestli platba proběhla.

  • Pokud chcete změnit způsob platby či dopravy.

Naši mazlíčkáři - jsme tu pro vás ať už jde o dokončení platby, úpravu objednávky nebo jakékoli další dotazy. 🐾


heureka.cz 99 % přes 13 tis. recenzí heureka.cz 99 % přes 6 tis. recenzí